Wednesday, September 24, 2008

Persiapan Menyambut Lebaran

emm...dah lama betul aku x update blog ni..bak kat k.nest dah naik bersawang dah ..hehhee..bukan nya aku malas..tp internet line kek opis tu dah kene cut..ini pun member IT yg tlg..

bercerita pasal persiapan menyambut lebaran..aku xde la wat beria pun..ala kadar jer..tapi yg plg dasyat taun ni..baju utk si hero tu ajer RM500..terkezut gak aku bila kira2 balik...patutla menimbun baju dia..hehehe..tu la shopping x hingat...yg aku plg bengang...baju melayu dia x cantik..nama jer tempah kedai..tp buatan..hampeh..ni yg wat aku malas nak tempah kat kedai melayu..keje cincai..aku anta balik suh betulkan...janji last week siap..ari ni aku g nak amik..x siap2 lagi..aku dah geram aku warn ler budak2 kat kedai tu..I don't care..cam ne pun esok I nak bj tu siap...

lain2 persiapan..mlm tadi sempat gak g jusco shopping..mmg hantu shopping la aku ni...crite nya aku teringin nak makan domino pizza tp unfortunately they only provide take-away & delivery only..emm...frusted tul aku..so anje ajak aku g makan steamboat..so g la kat S2..siap reserved table lagi..oleh kerana masa ada 1/2jam lagi sblm bukak pose..anje ajak g jusco..aku follow ajer..
smp jusco ternmpk lak Sushi King...aku pun apa lg..ckp la cancel la steamboat..kite mkn sushi la..lgpun hero aku tu suka mkn sushi cam ayah ehh...so kiteorg bukak pose kat sushi king...

lepas bukak ,jenjalan kat jusco..aku pun belilan sandle leper..9 bulan ni aku terpaksa sorokkan highheel aku tu..kene turun takhta ..pakai sandle leper aje..aku dah dpt satu...anje pun aku belikan sandle baru utknya...lum gaji lagi ni..kopak acik !!

taun ni aku cam xde mood nak wat persiapan raya..nak kemas umah pun malas...anje jer lap2 mane yg berabuk..aku wat dek ajer...sbb keluarga aku ngah sibuk uruskan perkahwinan adik aku pada 04 Oct ni..so aku pun wat2 sibuk skali..hehehhe..

0 comments:

 

Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL