Thursday, August 21, 2008

semalam

ontah nape tetiba pagi semlm mood aku down..x tau pasal..nak marah jer..anje tanya aku baik2 aku jawab kasar..last2 xde ciuman pegi keje ..smp opis aku rasa cam bersalah..anje xde pun wat aku marah..cuma entah kenapa perasaan nak marah tu membuak2..

petangnya anje jemput aku blk keje..aku wat biasa seolah2 pagi tu xde perang dingin...aku cuma ckp..ari ni aku x nak masak..so aku suh tapau ajer la..anje ckp dia dah masak nasi..so aku pun diam jer la..so dia la yg masak semlm..dia x bg aku masak ..dia suh relax

smp umah,aku tgk umah kemas jer..kain kat ampaian dah berangkat & siap lipat..2 bakul tu anje lipat..aku wat dekk ajer..msk bilik tgk anje dah gosokkan baju keje aku utk hari ni ,esok & next week...& baju keje dia skali dia gosok..ya Allah..terharunya aku masa tu..bukan dia x pernah gosok baju aku..slalu gak dia tolong aku gosok baju..tp kali ni lain rasanya...rasa bersalah menyelubungi aku...may b dia terasa aku marah sbb keje rumah yg x abis2 kot..terima kasih sayang...maafkan ayang sbb marah x tentu pasal..

0 comments:

 

Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL