Thursday, October 23, 2008

Salam Lebaran


First of all, za nak ucapkan "selamat Hari raya & Maaf Zahir Batin"
hope not too late to say that,

Dah lama beto aku x jenguk umah aku ni..dah bersarang labah2 nyer...raya tahun ni adalah yg plg sibuk utk aku sekeluarga..mane x nyer..adik aku kawin...rasa cam x raya pun ada...
akhirnya selesai sudah majlis ..pen
at x yah ckp ler...

masih x berkesempatan nak g jln umah sedara-mara & kenkawan..hanya yg rapat jer aku dah pegi..yg lain...ampun dipinta..kesibukan melanda lagi...

skang ni kat opis aku ni sibuk duk bercerita pasal kemelesetan ekonomi dunia..jadi cite sensasi gitu... ye la..takut gak terkene effect nya... dgr2 pun HQ kat s'pore nak buang org..hopefully Nilai plant x kan wat cam tu... skang ni dah la ngah musim appraiser..kang x psl2 sangkut kiteorg nya increment...simpang malaikat 44...

ni pic Along & Anje...ni jer pic yg ada dlm hp aku..camera aku tertinggal lak kat umah my mom (phg)..ye la kelam kabut nak blk lepas raya ari tu smp tertinggal...

0 comments:

 

Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL