Wednesday, August 20, 2008

Menu utk dinner

Aku dah pening kepala memikirkan apa yang hendak dimasak utk dinner...last2 anje ckp wat nasi goreng petai la..so aku pun apa lg , malas nak PK byk..masak nasi goreng petai..skang ni anje ngah mabuk makan sambal tempoyak...aku ckp dia ni jawa murtad...sbb jawa maner ada mkn tempoyak..dia punya ketagih mengalahkan org mengidam..dia la yg lebih2..anje ckp kalo xde sambal tempoyak dia xnak mkn..isshhh...ngada2 betul...terpaksa la aku layan tekak dia...


so ni la menu aku yg very da' simple utk dinner kiteorg...hehhehee..kalo la mak aku tau ini yg aku msk..mesti dia kata''kesiannyer..."

Nasi Goreng Petai- versi aku ler


Sambal Tempoyak- pedas wooo


Ulam Kacang Botol


Sosej- ini slera aku.. & utk along

0 comments:

 

Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL