Thursday, October 30, 2008

potluck Open Haus

yesterday we just have our potluck Party semperna Hari Raya...so we decided to bring our own foods.. aku bwk mee goreng...opss bukan aku yg masak..aku minta x-bbysitter ank aku yg masak kan..aku nak masak...alamatnya ujan ribut kat Nilai ni nanti...hehhehee smp kenkawan aku ckp.." bila la nak merasa lieza nyer masakan"

this is yearly party that we held .. Raya pun setahun skali kan..so ni la masa kiteorg nak enjoy with the foods...we held on our lunch time...all chinese staffs was invited..they're like malay foods..aku ngan geng2 aku kul 11 dah sibuk kemas2 makanan..anje anta mee goreng around 11.30am..so kira akunyer mee la plg panas...ahaks...satu periuk tu beb!!
aku kekenyangan smp ari ni..x leh nak msk mknn sgt lagi sbb dah overload semlm..smp kenkawan aku ckp.." mesti bby dlm perut ckp..wah ibu byk ari ni..."

Not all staff joining the party..only ground floor people & VIP only..




Mee yg aku sponsor (mee tu dr kilang mee my father in law)



pandang dr sudut sini- Laksa


pandangan mknn yg perghh... yummy !!!


Dessert



cuci mulot


2 org chairwoman..k.Aida & K.ita


4 Jenis Rendang... 3 rendang ayam + 1 rendang daging

sekitar party session

main menu.. lemang + nasi impit,mee goreng,meehoon goreng

0 comments:

 

Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL