Thursday, June 12, 2008

Percutian pertama aku bersama anak-Langkawi

masa ni 1st aku bawak dia naik flight..dekat je..ke Langkawi..x berani nak bwk jauh2..alhamdulillah..dia sporting abis sepanjang flight ke Langkawi...bawa bersama mak & mak mertua..ye lah takut gak anak meragam masa kat sana..masa tu along baru 9 months old..

sempat snap pic depan kapal gitu...


sempat dapat atuk angkat dr Timur Tengah ank aku ni...fmly pak arab ni mmg sukakan ank aku dr kat airport lagi..


aku suka gambar ni..look nature..


ni gambar hubby,aku ,along & mak aku


mandi swimming pool..kegemaran ank aku tu..


sukanya dia main air.


kat harbour ape ntah nama ehh..dah lupa..tempat persinggahan kapal layar


dia kalo dapat botol air mineral...kusyuk dia kejekan..


ni lah dia dua emak aku...satu mak aku & satu lagi mak mertua ku..

0 comments:

 

Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL